17 אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת מלון, בשנת 2024 – זמן מקומי (2024)

יש לכם כבר יעד לטיול הבא? אתם יודעים פחות או יותר באיזה מסלול תטיילו? עכשיו הגיע הזמן להזמין מלון. אתרי הזמנת המלונות שונים זה מזה אבל כפי שתראו בכתבה גם חופפים זה לזה, במידה רבה. לכל אחד החוזקות והחולשות שלו. מומלץ לקרוא עד המילה האחרונה לפני שאתם מוציאים את הסכום המשמעותי ביותר עבור הטיול שלכם. בכתבה מוזכרים אתרי הזמנת המלונות הבאים:

בוקינג – הפופולרי
טריפ – חזק במלונות המזרח הרחוק
הוטלס דוט קום – המתחרה של בוקינג
פרייסליין – כמו בוקינג, עם הפתעות
אגודה – עוד סוג של בוקינג
Orbitz – זה שהיה פעם מנוע החיפוש של חברות התעופה האמריקאיות
טריפ אדוייזור – העצמאי
Cheap tickets – הפחות מוכר
אתר רשת ישרוטל – המקומי
אקספדיה – המתחרה הגדול של בוקינג
Cheap O air – הפחות מוכר
הוטל קומביינד – השוואת מחירים
Vrbo – חזק בארצות הברית
איר בי אנד בי – הפופולרי לדירות נופש
קייאק – עוד חיבור לבוקינג
טריווגו

בוקינג

הבחירה הפופולרית

האתר הכי מוכר לישראלים בהקשר של הזמנת מלון בחו"ל. זה לא במקרה שכן המיזם שהתחיל בהולנד ב-1996 צמח להיות אחד העסקים המרוויחים ביותר בתחום התיירות העולמית ומציג מספר מדהים של כ-1,200,000 הזמנות מדי יממה. כיום החברה המפעילה את בוקינג היא Priceline האמריקאית שמפעילה גם את אתר Kayak ואגודה. הרכישה של בוקינג.קום על ידי האמריקאים נחשבת לאחת העיסקאות המוצלחות בתולדות האינטרנט שכן פרייסליין הפכה מחברה קטנה ומפסידה לענקית תיירות גלובלית.

אותנו הישראלים מעניין בוקינג.קום לא רק בגלל 1,500,000 מקומות האירוח שרשומים בו (לפי חלוקה מגוונת שמציעה מלונות של דירות, בד אנד ברקפסט, ריזורטים ואתרי נופש, וילות, אכסניות לא יקרות ואפילו אוהלים בסגנון לוקסוס וריאדים… ), אלא גם בגלל העובדה שהוא מתורגם באופן מלא לעברית ובעיקר זה נכון לחלק של הביקורות וחוות הדעת.

תכונה נוספת שאהובה מאוד על הישראלים היא האפשרות להזמין בבוקינג מלון או דירת נופש מבלי להתחייב ותוך שמירה על זכות הביטול. בדרך זאת תיירים שאוהבים להזמין זמן רב מראש את החופשה שלהם יכולים להיות בטוחים שהמחיר האטרקטיבי יותר יישמר עבורם ובמקביל האופציה להתחרט נותרת פתוחה.

הזמנה בבוקינג היא עולם ומלואו וכדי לא להעמיס על רשימה זאת, יצרנו עבורכם מדריך מלא להזמנה דרך בוקינג ובו פירוט של כל הטריקים והשטיקים, שכדאי להכיר לפני ביצוע הזמנה. ֿ

לאתר בוקינג

לדף המבצעים של בוקינג

Trip

חזקים במזרח הרחוק

האופציה הסינית. חברת Ctrip שבטח לא שמעתם עליה עד כה (למרות שהיא סוכנות הנסיעות השנייה בגודלה בעולם) רכשה לפני שנתיים את הדומיין trip.com. כמו תמיד כשמדובר בסטארט-אפים גם פה יש נקודה ישראלית והדומיין אירח לפני הרכישה מנוע חיפוש תיירותי של אורי זלצמן שעבד קודם כמוביל פרוייקטים ביאהו. לא ידוע איזה סכום שילמה Ctrip עבור הדומיין אבל מה שבטוח מדובר בסכום גדול.

כיום משמש הדומיין החדש trip.com את סך הפעילות הבינלאומית של החברה הסינית. מבט מהיר באתר יגלה לכם שיש ליעדים בסין ובמזרח הרחוק נוכחות בולטת מה שבהחלט עשוי למשוך לקוחות רבים שמתעניינים במציאות המלון הטוב ביותר בשנגחאי או בהונג קונג ומתוך מבחר רב.

בעיר שנגחאי שבה נמצא המטה של Ctrip מוצעים נכון לכתיבת שורות אלה למעלה מ-4,000 מקומות אירוח.

לא רק מלונות במזרח תוכלו לגלות באתר החדש trip.com אלא גם טיסות. הסינים יודעים כמו האמריקאים לקנות חברות וסטארט-אפ מבטיחות וכך מנוע חיפוש הטיסות Sky Scanner כבר נרכש על ידי הסינים והיום התוצאות שלו משולבות בין היתר גם באתר הראשי.

מלבד מלונות וטיסות יש עוד שני תחומים ש-Trip.com הסיני יכול לעזור לכם בהם, כרטיסים לרכבות והשכרת מכוניות. בסין יש מערך מסילות מפותח מאוד ודרך האתר תוכלו לקנות כרטיסים לכל היעדים. מלבד הרכבות של סין גם אלה של דרום קוריאה ניתנות להזמנה בעזרת האתר וכך גם כרטיסים לרכבת בבריטניה.

אתר חברת טריפ Trip.com17 אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת מלון, בשנת 2024 – זמן מקומי (1)

פרייסליין (Priceline)

הכוח של בוקינג, עם הפתעות

הזכרנו את חברת פרייסליין שהיא האמא והאבא של בוקינג (וגם של קיאק להזמנת טיסות, RentalCars להשכרת רכב ועוד רבים וטובים) אז הנה לכם האופציה הבאה להזמנת מלון. כן, חברת האם מציעה מנוע חיפוש משלה שלכאורה אמור להיות זהה לזה של בוקינג אבל הם כנראה לא היו פותחים אותו, אילולי היו הבדלים בין השניים.

המכשול הראשון והגדול ביותר עבור ישראלים שמחפשים מלון הוא השפה. פרייסליין, לא כמו בוקינג, לא מציעים שימוש מלא בשפה העברית, מרגע החיפוש ועד למימוש ההזמנה והמעקב אחריה. בכל זאת, אם אין לכם בעיה לחפש מלון ולבצע הזמנה באנגלית, חכו רגע עם ההזמנה בבוקינג וחפשו את אותו במלון באתר של פרייסליין. יכול להיות שדווקא כאן תתפסו מבצע משתלם.

מבין אתרי קבוצת בוקינג זהו היחיד שמצטיין בלקוחות שמחפשים הזמנת באנדל, כלומר טיסה + מלון או טיסה ביחד עם מכונית ומלון.

בקישור זה תוכלו למצוא את חיפוש החבילות של פרייסליין ולפי הטענה שלהם ניתן כך לחסוך עד 600 דולר בהשוואה להזמנה נפרדת של טיסה ומלון, אבל אל תתפלאו אם החיסכון בפועל יסתכם בכמה עשרות דולרים בלבד.

פיצ׳ר חדש שלהם שנקרא trip builder מאפשר לשמור על הגמישות גם בהזמנת באנדל ולציין מספר מלונות שבהם תרצו לשהות בזמן החופשה מה שיכול גם לחסוך כסף וגם לחסוך מאמץ בהתאמת התאריכים של הטיסה לאלה של המלונות.

למנוע החיפוש של פרייסליין

Agoda

איזו משפחה גדולה יש לבוקינג

כמו שכבר הבנתם, בוקינג זה לא גוף בודד, אלא חמולה שמגיעה בהרבה שמות, כמו למשל האתר הזה ששייך גם הוא לחברת האם פרייסליין. אתר הזמנת המלונות אגודה (מתחרז עם המילה פגודה) מזכיר מאוד את בוקינג ובכלל נדמה שהוא קם רק בגלל שהמתחרים, Expedia למשל, רכשו או הקימו אתרים רבים. מבחינה עיצובית נראה שבאתר אגודה חיפשו משהו קליל יותר שישיג חווית משתמש משופרת.

למרות שמסד הנתונים משותף ככל הנראה עם בוקינג, עדיין מבחינה שיווקית יש לאגודה עצמאות והמבצעים שמשווקים באתר זה אינם מקבילים למבצעים של בוקינג. מה שאומר שאם היעד שלכם למשל הוא פטאיה, תאילנד יכול להיות שדווקא באגודה תמצאו את המבצע המתאים.

למה כדאי? זה בעברית לגמרי, ממש כמו בוקינג ונדמה לפעמים שהם מתאמצים יותר מהאח הגדול כדי למצוא לכם דיל שווה. אם היעד שלכם הוא לא ברשימת עשרת היעדים הכי מבוקשים, דווקא אז כדאי לחפש באגודה. באגוֹדה מציינים שהם משווים מחירים ואפילו מציעים תעריפים מאתרים אחרים ומבטיחים להחזיר לכם את ההפרש אם תמצאו מחיר נמוך יותר (לא בדקנו אותם, אבל אתם מוזמנים לנסות).

עוד אומרים במחלקת השיווק של החברה כי יש להם יותר מ- 1.8 מיליון מלונות, בתים, ומקומות לינה ברחבי העולם וכי הם מציעים יותר אפשרויות בחירה מכולם.

לאתר אגודה מלונות17 אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת מלון, בשנת 2024 – זמן מקומי (2)

Orbitz

Orbitz נוסדה בתחילה בשנת 2001 כשותפות בין מספר חברות תעופה גדולות בארצות הברית, כולל אמריקן, קונטיננטל, דלתא, נורת'ווסט ויונייטד, בניסיון להתחרות בסוכנויות נסיעות מקוונות כמו Expedia ו-Travelocity. למעשה זה היה אתר הנסיעות הראשון באינטרנט שהפעיל מנוע חיפוש מטה.

היום, באופן אירוני משהו, החברה נמצאת בבעלות Expedia Group, שאת שמה אנחנו מזכירים רבות במדריך זה בהיותה בעלים של פלטפורמות נסיעות בולטות אחרות כגון Expedia.com, Hotels.com, Trivago ועוד. המחיר שבו אקספדיה גרופ רכשה את אורביץ ב-2015 היה כ-1.6 מיליארד דולר. הכנסותיה בשנת 2020 לפני משבר הקורונה היו 5.2 מיליארד דולר.

לגבי מספר המשתמשים, קשה להגיע לנתונים מדויקים. עם זאת, לפי נתונים לא עדכניים, Booking.com דיווחה שיש לה למעלה מ-200 מיליון משתמשים. בעוד שנתוני משתמשים מדויקים עבור Orbitz אינם זמינים בקלות, בהתחשב במעמדה כאחד המותגים הקטנים בפורטפוליו של קבוצת Expedia, סביר להניח שבסיס המשתמשים של Orbitz קטן יותר מזה של Booking.com.

אורביץ מציעה את תוכנית הנאמנות "Orbitz Rewards". שמאפשרת לכם להרוויח 'Orbucks' על הזמנות. את ה״כסף״ הזה ניתן לממש להנחות על שהייה עתידית במלונות, מה שיכול לחסוך עבור מי שנוסע הרבה ומשתמש בשירותי האתר. שירות הלקוחות החזק של הפלטפורמה הוא יתרון נוסף.

עם זאת, יש כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון. חלק מהמשתמשים דיווחו על חוסר עקביות בין המידע בפלטפורמת Orbitz לבין חוויית המלון בפועל, לגבי שירותים וזמינות חדרים. חיסרון פוטנציאלי נוסף הוא דמי ביטול ושינוי. בעוד ש-Orbitz עצמה לא כופה את אלה, מלונות עשויים, ולכן חשוב לבדוק את המדיניות האישית של כל מלון לפני ההזמנה.

למעבר לאתר

HomeAway + VRBO

חזקים בארצות הברית

עוד אתר שחברת Expedia רכשה. גם כאן מדובר במייסדים אמריקאים (ושוב מטקסס) אלא שהמודל העסקי שונה. כבר בתחילת הדרך חיפשו המייסדים להציע נופש באוירה נטולת אורבניות – החל מבונגלוז, דרך נופש בחווה חקלאית ועד וילה הרחק מההמולה של העיר. השיטה היתה לקנות אתרים קטנים שריכזו הצעות נופש מסוג זה.

כשכבר היו לחברה מספיק אתרים היא הציעה לבעלי יחידות נופש לשלם מנוי שנתי קבוע כדי להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש. כך החלה HomeAway את דרכה למעלה. השיטה הזאת נזנחה בשנים האחרונות לטובת דמי מנוי בסיסיים ואחוזים (5-10%) מתוך כל הזמנה. גם על המזמינים הוטלו דמי שירות של 6-12 אחוזים בדומה למה שמבקשת Airbnb.

הרווחים הצומחים של החברה מראים שמדובר באופציה פופולרית ולמרות שאצל הישראלים HomeAway עדיין לא מככבת, זאת בהחלט אופציה שכדאי לבדוק.

אתר "אחות" של Homeaway הוא VRBO – שעבור ישראלים רבים (בעיקר בארה"ב) מהווה חלופה לשירות של Airbnb. הנה פרסומת וידאו של האתר שמנסה להסביר את היתרון בדקה. הבתים שמציעים ב-VRBO מתאימים יותר למשפחות שמחפשות נכסים עם הרבה ספייס.

אתר Home Away

לאתר VRBO

Hotels.com

המתחרה הגדול של בוקינג

במגרש של אתרי התיירות יש כמה שחקנים גדולים שמשחקים ביניהם. אתר Hotels.com התחיל את דרכו לפני 27 שנה בדאלאס בתור שירות שבו ניתן להזמין חדרים במלון בעזרת שיחת טלפון. השינוי הגדול החל עם קניית הדומיין Hotels.com בסכום של 11 מיליון דולר. לאופציה הטלפונית הצטרפה גם אפשרות להזמין אונליין וכיום יש ל-Hotels.com לא פחות מ-325,000 מלונות ודירות נופש בכ-19,000 אתרים.

עשר שנים לאחר הקמתה נרכשה החברה על ידי Expedia, חברת הגג שתחתיה פועלים גם האתרים טריווגו, Orbitz, Travelocity ואחרים.

אחד היתרונות של Hotels.com היא תוכנית הנאמנות שמציעה לילה חינם למי שמזמין עשרה לילות בכל אחד מהמלונות המוצעים באתר. תוכנית דומה קיימת גם באתר אגודה שאותו נסקור בהמשך והוא כמו שניחשתם חלק מהמערך של החברה המתחרה, בוקינג.קום.

עוד יוזמה של Hotels.com הוא אינדקס מחירי מלונות המציג מגמות ושינויים במחירי השכרת חדרי המלון בכל שנה ומבוסס על המחיר ששילמו חברי האתר בפועל עבור ההזמנות שלהם. למרבה הצער, הנתונים מיועדים בעיקר לעיתונות ולבעלי מלונות ולא מסופקים לגולשים באתר.

גם באתר Hotels.com תוכלו לגלוש בעברית וליהנות מתהליך הזמנה בשפה שלכם. לפני שאתם מזמינים עם אתר זה, הנה במיוחד בשבילכם 10 עובדות שלא ידעתם על אתר Hotels.com

למנוע החיפוש של Hotels

Expedia + Travelocity

המתחרים הגדולים של בוקינג

חברת טרוולוסיטי החלה את דרכה בשנת 1995 אבל רק ב-99 הפכה פופולרית לאחר שיצרה שותפות עם פורטל אינטרנט מוביל באמריקה. גם בהיסטוריה של החברה הזאת כל מיני מיזוגים ורכישות ביניהן גם רכישות בסכומי עתק של אתרי תיירות שבסופו של דבר לא הצדיקו את ההשקעה בהם ונמכרו מאוחר יותר במחיר נמוך יותר.

בשנת 2015 נמכרה טרוולוסיטי לחברת Expedia תמורת סכום של 280 מיליון דולר ומאז היא חלק מתאגיד התיירות העצום הזה שכל כך הרבה חברות ואתרי תיירות מובילים שייכים אליו. גם באתר Expedia וגם באתר Orbitz תגלו מנוע חיפוש דומה מאוד לזה של Travelocity. מחפשים עוד מנועי חיפוש שנראים אותו דבר כי הם שייכים בעצם לאותה החברה? נסו גם את Cheaptickets.

בטרוולוסיטי מנצלים את המטריה הרחבה של אקספדיה כדי להציע את כל קשת המוצרים ליעד שבו אתם מעוניינים. יש גם הרבה שימוש בדילים והצעות מיוחדות כמו טיסות מתחת לסכום מסוים, מלונות מתחת לתחום מסוים, חבילות בתקציב וכך הלאה. אין ממשק בעברית ולא צפוי כזה בקרוב, אבל אתם מסוגלים להסתדר באנגלית, לפניכם מנוע יעיל במיוחד למציאת טיסות זולות בעולם.

לדף הבית של טרוולוסיטי17 אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת מלון, בשנת 2024 – זמן מקומי (3)

לדף הדילים של אקספדיה

Trip Advisor

העצמאי

הסיפור של טריפ אדוויזור מתחיל באירוע צנוע, אתר שהקימו המייסדים ובו ביקורות מקצועיות על מלונות, מסעדות ואתרי נופש. כפתור קטן שהוסיפו בסוף כל ביקורת "הוסיפו ביקורת משלכם" הפתיע את כולם שכן בתוך זמן קצר למדו המייסדים שהכוח שלהם הוא לא בביקורות שהם כותבים אלא בתוכן שהגולשים מייצרים בעצמם.

כיום טריפ אדוויזור היא אחת הדוגמאות המוצלחות ביותר לשימוש בתוכן המיוצר על ידי גולשים. למעשה כל התוכן של האתר, כ-400 מיליון חוות דעת על בתי מלון, מסעדות, אתרי נופש וכיוצא באלה הינו תוכן גולשים. העוצמה האדירה של המידע ובעיקר התחושה שמי שכותב עושה זאת לא למטרת רווח אלא מתוך רצון לעזור הפכו את טריפ אדוויזור לאופציה ראשונה עבור צרכני תיירות רבים.

כמו כל ענק תיירות גם טריפ אדוויזור סובל מהבעיות היחודיות לו. הקלות היחסית שבה ניתן להטות את התוכן, למשל על ידי תשלום לכותבים מתחזים הפך למציאות והחברה עצמה מחזיקה ברשימה שחורה שבה מלונות ובתי עסק שנחשדים כי שילמו עבור חוות דעת חיוביות ומפוברקות. קשה להעריך מהו האחוז של התגובות המקודמות שמופיעות באתר ולכן תמיד כדאי להיות זהיר ובעיקר אם מדובר בבית עסק (לעומת פארק או שמורת טבע וכו').

ההבדל העיקרי בין טריפ אדוויזור לחברות הקודמות שהוזכרו ברשימה הוא בכך שהזמנת החדרים במלונות היא רק פיצ'ר נוסף של האתר וזאת לצד ביקורות על מסעדות, הצעות לטיולים ומגוון מוצרים אחרים שאינם קיימים או קיימים אבל במידה מצומצמת.

למנוע החיפוש של Trip advisorֿ

Skyscanner

יותר ממנוע חיפוש טיסות

סקיסקאנר החלה את דרכה בתור פיתוח של שלושה סקוטים מאדינבורו. זה קרה בשנת 2002 והסיבה להקמה של המיזם הייתה התסכול של המקימים שלא הצליחו למצוא טיסות זולות לאתרי סקי. שנה אחרי היציאה לדרך כבר שכרה החברה את העובדה הראשון. ותשאלו, כמה עובדים יש כיום? משהו כמו שש מאות עובדים (לעומת 300 עובדים רק שנתיים קודם).

בהיסטוריה של החברה הרבה שינויים ורכישות אבל אולי המעניינת ביותר הזאת שקרתה ב-2016 כשחברת סיטריפ (CTrip) – ענקית התיירות הסינית קנתה את החברה לפי שווי של 1.75 מיליארד דולר. במקביל גם נרכש הדומייןTrip.comכדי לשמש בית.

על פי נתונים שמפורסמים ברשת, מרבית משתמשיה של סקייסקאנר הם בגילאי 16 עד 34 ו- 64% מאלה שהשתמשו בפלטפורמה אומרים שהם סומכים עליה. התחרות בשוק לא קלה מול סקייסקאנר נמצאות קייאק, Dohop, JetRadar ועוד.

נכון שמדובר בפתרון למציאת טיסות אבל כמו המתחרים, גם כאן סקייסקאנר מציעה את החבילה המלאה עם חיפוש מלונות מקיף.

מצאו מלונות עם סקייסקנר

Cheaptickets

האופציה הזולה לכאורה

חברת Cheaptickets הוקמה ב-1986 בהונולולו הוואי והיום המטה שלה נמצא בשיקגו, אילינוי, ארצות הברית. גם החברה הזאת היא חלק מקונצרן אקספדיה שרכש אותה למעשה ברכישה של חברת האם Orbitz. דרך האתר של Cheaptickets תוכלו להזמין כרטיסי טיסה, מלונות, דירות נופש, מכוניות להשכרה ואפילו קרוזים.

מנוע החיפוש פשוט להבנה וידידותי למשתמש כשאתם מסמנים את הצורך שלכם, בין אם זה איתור מלון, טיסה, מכונית, חבילת בנדל או אפילו פעילויות וכרטיסי כניסה לאטרקציות. כאמור ישנה גם אופציה לחיפוש קרוזים בלבד.

במידה ובחרתם לחפש מלון, למשל, ניתן לסמן הוספה של טיסה או מכונית או טיסה ומכונית לתוצאות.

נישה מיוחדת של החברה היא מציאת מלונות במחיר שהייה של מתחת ל- 49 דולר וזאת תוך התייחסות לשם החברה שמנסה ליצור רושם של מנוע חיפוש שיודע למצוא תעריפים במחירי רצפה. גם הסיסמה של החברה תוציאו פחות כסף ותעשו יותר עובדת באותו הכיוון.

דרך האתר, אפשר לשנות או לבטל טיול, להוסיף קופונים וגם לעקוב אחרי החזר כספי במידה שדרשתם כזה.

אין תמיכה בעברית כך שהתקשורת עם האתר מתאימה רק למי שאין לו בעיה לבצע הזמנה באנגלית. ניתן לקיים צ׳ט עם נציגים דרך הקלקה על כפתור Help.

מלונות, טיסות ומכוניות להשכרה דרך Cheaptickets

Isrotel.co.il

המקומי

הבחירה הזאת כמובן אינה רלוונטית למי שמזמין מלון לחופשה בחו״ל (פשוט דלגו לאתר הבא ברשימה) אבל כן מעניינת אם אתם בדרך לחופשה בארץ ואם המלון הזה הוא במקרה אחד מעשרים מלונות רשת ישרוטל.

באילת מדובר במלונותרויאל ביץ', המלך שלמה, ישרוטל ספורט קלאב, ישרוטל לגונה, ישרוטל ריביירה קלאב,רויאל גארדן, אגמים וישרוטל ים סוף.

במצפה רמוןאלה ישרוטל פונדק רמון וכמובן מלון בראשית היוקרתי שעליו כתבנו גם בנפרד. בשדה בוקר, עוד מלון שמככב אצל תיירים ישראלים שמחפשים משהו יוקרתי ומיוחד הוא ישרוטל קדמא החדש יחסית.

בירושליםאלה הם מלונות כרמים ומלון אוריינט. בים המלח, ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים ים המלח.

בתל אביב ישנה לרשת נציגות לא מאוד עשירה אבל עדיין מדובר במלונות שמושכים קהל נופשים רב ואלה הם מגדל ישרוטלורויאל ביץ' תל אביב. בהרצליה, פאבליקה הפחות מוכר ובצפון, מלון יערות הכרמל ומצפה הימים הפופולרי עם החווה החקלאית ושאר האטרקציות שלו.

בישרוטל לא עושים הנחות לבוקינג ולאתרים גדולים אחרים ומציעים הזמנה ישירה עם הנחה של 5 אחוז לכל מי שמזמין דרך האתר שלהם. יש גם אפשרות להתעדכן על המבצעים האחרונים במלונות הרשת כמו לילה שלישי חינם במלונות הכול כלול, חבילות אירוח וטיפול והנחות נוספות לחברי המועדון. גם את האופציה האהובה על בוקינג, הזמינו עכשיו ושלמו רק במלון, בחרו ישרוטל לשכפל אצלם באתר וכך תוכלו להרגיש כאילו אתם מזמינים בבוקינג ואולי לצאת על הדרך עם מחיר טוב יותר.

לאתר ישרוטל

CheapOair

להזמין כמו באמריקה

מנוע החיפוש הזה החל את דרכו בניו יורק בשנת 2005 והוא מייצג כיום את אחת מסוכנויות התיירות הגדולות בארצות הברית. כפי שאפשר להבין מהשם של החברה, הדגש היה בהתחלה על טיסות אבל כמו אצל המתחרים, גם שם התרחבו כדי להציע את כל קשת המוצרים: מלונות, חבילות נופש, השכרת רכב, קרוזים ועסקאות תיירות נוספות.

לא פחות מ-200 מהנדסים ומפתחים עובדים על מנוע החיפוש הזה כדי להפוך אותו לטוב יותר. אם למשל תקלידו את השם ״קנדי״ בתור שדה תעופה בניו יורק במקום השם הרשמי JFK, הטעות לכאורה תתוקן על ידי המערכת וכמובן שיש אינסוף דוגמאות לטעויות פוטנציאליות (אלפי שדות תעופה, עשרות אלפי מלונות וערים וכן הלאה).

לחברת CheapOair גם אפליקציה (אפל, אנדרואיד) שנחשבת לאחת המובילות בתחום עם כלים לשירות עצמי כמו החלפת שמות על הכרטיס ובקשות נפוצות נוספות. יש גם כלי למעקב אחרי טיסות.

בשונה מאתר booking או פרייסליין מדובר בסוכנות היברידית שעובדת גם אונליין אבל גם עם קול סנטר גדול. בפינה הימנית העליונה של האתר (בגלישה ממחשב רגיל) תוכלו לראות מספר טלפון שאליו ניתן להתקשר 24/7 (בארצות הברית, אבל אתם מוזמנים לנסות גם מהארץ).

בבדיקה שערכנו לחבילות נופש מתל אביב לברלין קיבלנו הצעות רבות באזור ה-400 דולר, במלונות טובים ליד אלכסנדרפלאץ. היו גם הצעות ב- 300 דולר לחבילות עם טיסות של אל על.

בהחלט אתר שכדאי לבדוק ולו כדי לצאת ממסלול החומוס הרגיל של הזמנת מלונות דרך בוקינג או אתרי אקספדיה השונים. פנסיונרים יכולים ליהנות גם מקופון חיסכון בהזמנת טיסות.

לחיפוש מלונות דרך CHEAPOAIR

הוטלס קומביינד

מנוע השוואת המחירים מאוסטרליה

ברוכים הבאים לסידני, אוסטרליה. חברת הוטל קומביינד האוסטרלית או כמו שהישראלים אוהבים לקרוא לה, הוטל קומביין אינה בסדר גודל של מרבית החברות שמופיעות ברשימה זאת. למעשה מדובר בסך הכול במנוע חיפוש יעודי המאפשר לכם להשוות בין מחירי מלונות המוצעים באתרים של חברות ענק כמו בוקינג, הוטלס.קום, Expedia ואחרים.

הכוח של האתר טמון בין היתר בעובדה שהוא מתורגם ליותר מארבעים שפות ולשמחתכם גם העברית נכללת בו, מה שהופך את השימוש בו לידידותי כבר מהרגע הראשון. אם אתם מאלה שמזיעים לפני שאתם מזמינים מלון, כי אולי אפשר להשיג את אותו החדר בעשרה דולר פחות, שימוש ב-Hotelscombined בהחלט עשוי לתרום לכם.

האתר זכה בעבר בכמה פרסי תיירות ואפילו הגיע למקום הראשון ברשימה נחשבת של עשרת אתרי הזמנת המלונות המובילים בעולם בזכות תוצאות חיפוש עדיפות על פני המתחרים. על פי אותה רשימה התוצאות שהוצגו דרך Hotel Combined היו מקיפות יותר והצליחו להציג יותר חדרים במחיר מופחת לעומת האחרים. כשהמתחרים הם בעיקר חברת פרייסליין (בוקינג.קום, קיאק, אגודה) וחברת Expedia (טריפ אדוויזור, Hotels.com, Home Away ועוד) – שתי ענקיות שמגלגלות מיליארדים מעסקי התיירות, ההישג של Hotels Combined מתבלט אפילו יותר.

לאתר הוטל קומביינד

airbnb

למי ששונא בתי מלון?

הענק הבא ברשימה שלנו הוא האתר שהחל את דרכו בשם Airbedandbreakfast.com ואתם מכירים כיום כ-Airbnb. רק לפני תשע שנים מספר חברים מסן פרנסיסקו שהתקשו לשלם את השכירות הגבוהה עבור דירת הלופט שלהם, החליטו להשכיר מזרן אוויר מתנפח בסלון הדירה ולהוסיף לעיסקה גם ארוחת בוקר וכל זה במטרה להרוויח כמה דולרים.

את מה שקרה אחר כך הם לא תיארו לעצמם. בתוך שנה, האתר שהקימו ושנועד לעזור לאנשים כמותם להשכיר חלל משותף בדירה הפך ללהיט ו-10,000 חברים נרשמו ונהנו מכ-2500 אפשרויות בחירה. ההמשך היה מטאורי לא פחות וכיום רשומים בחברה לא פחות מ-4,000,000 אפשרויות אירוח, מחדר משותף, דרך דירת נופש, בית נופש ועד לטירה שלמה…

החיסרון של Airbnb הוא שלא ניתן במקרים רבים להזמין באופן מיידי ויש לחכות לאישור של המארח. זה אמור לבדוק את בקשתכם ולהחליט לפי רצונו. אם אינכם מעוניינים לחכות לאישור של המארח תצטרכו לחפש את אופציית Instant Booking שבה האישור הוא מיידי בדומה להזמנת חדר במלון באתר בוקינג. גם הביקורות שהאתר מאפשר הן בשליטה של המארח ובכל מקרה אל תצפו לקרוא חוות דעת שליליות על מקומות האירוח. הן לא מופיעות.

אתר AIRBNB

Kayak

לא רק טיסות

עוד אתר ששייך לפרייסליין. בשנת 2007, כשחברת Kayak היתה עדיין עצמאית היא גייסה הון של 196 מיליון דולר והשתמשה בכסף בין היתר כדי לקנות את המתחרה המקומית שלה בארה"ב, חברה בשם Side Step. שנה אחר כך כבר הופנו הגולשים של החברה הנרכשת לאתר של Kayak.

כמו אתר Hotels Combined האוסטרלי שעליו סיפרנו לכם מוקדם יותר ברשימה זאת, גם קיאק מציעה מנוע חיפוש ייעודי למציאת בתי מלון ומוצרי תיירות אחרים. בארה"ב מנוע החיפוש בינג מציג גם תוצאות שהגיעו דרך מנוע חיפוש זה.

הייחוד של Kayak הוא בטכנולוגיה שלה. מנוע החיפוש מאפשר לכם לחפש במאות אתרי תיירות בו זמנית, לקבל התראות כשהמחירים משתנים, לשמור את המידע על מסלולי הטיול או מצב ההזמנה לטיסה ואפילו לקבל תעריפים מיוחדים למי שגולש מהאפליקציה בנייד.

פיצ'ר נחמד נוסף שתוכלו למצוא באתר Kayak היא מפת איזורים שבהם גולשי האתר נוהגים להזמין מלונות. כך תוכלו להיות בטוחים שהחדר שהזמנתם לחופשה לא נמצא מחוץ למרכז העניינים או במקום שבו לא נהוג להזמין חדרי נופש.

רווחי החברה עומדים על כ-300 מיליון דולר והיא ממוקמת בקונטיקט, ארה"ב.

אתר Kayak

Trivago

כמו הוטלס דוט קום

אם חשבתם שטריווגו היא חברה עצמאית בשטח, כדאי שתחשבו שוב. נכון, גם חברה זאת נרכשה על ידי Expedia ולכן בתוצאות החיפוש יש מי שטוען כי ניתנת עדיפות למלונות המוצעים באתרי הרשת.

מדובר למעשה בחברה גרמנית במקור מהעיר דיסלדורף שפיתחה לפני כעשור את מנוע החיפוש המוביל בתחום בתי המלון וההזמנה המקוונת. המטה של החברה גם כיום נמצא בדיסלדורף ושם גם רוב המועסקים, כאלף עובדים.

מדי חודש נכנסים לאתר החברה כ-120 מיליון גולשים שנהנים מתוצאות המגיעות מסריקה מהירה של מיליון אתרי הזמנה של בתי מלון בעולם ועוד כ-250 אתרי תיירות. ישנן למעלה מחמישים גירסאות בינלאומיות של האתר ואחת מהן היא טריווגו ישראל – מה שבהחלט מקל על הגולש הישראלי והופך את האתר לפופולרי בקרב צרכני תיירות דוברי עברית.

כמו Hotels Combined וגם Kayak, טריווגו אינו אתר שסוגר עבורכם את ההזמנה אלא מנוע חיפוש בלבד שמפנה אתכם בסופו של תהליך אל האתר שבו מוצעת ההצעה, למשל Booking, Hotels.com ואחרים.

המודל העסקי, אתם מתעניינים הוא CPC, כלומר עלות להקלקה. המלונות משלמים עבור ההקלקה שלכם וזאת בידיעה שאחוז מסוים מההקלקות יהפוך בסופו של דבר לעיסקאות. החברה שכבר נסחרת בנאסד"ק מרוויחה למעלה מחצי מיליארד דולר בשנה ובמשך מספר שנים רצופות בעשור האחרון הכפילה את שוויה כל שנה.

אתר Trivago

17 אתרי האינטרנט הטובים ביותר להזמנת מלון, בשנת 2024 – זמן מקומי (2024)
Top Articles
BOZICH | 5 reasons to shake your head at the AP preseason Top 25 college football poll
Odyssey OLED G8 32 inch G80SD Gaming Monitor | Samsung {Country Name}
Whas Golf Card
Poe T4 Aisling
Joliet Patch Arrests Today
Fat Hog Prices Today
Fort Carson Cif Phone Number
Explore Tarot: Your Ultimate Tarot Cheat Sheet for Beginners
Gabrielle Abbate Obituary
Watch Mashle 2nd Season Anime Free on Gogoanime
Craigslist Pet Phoenix
Samsung 9C8
Aries Auhsd
Strange World Showtimes Near Amc Braintree 10
Cape Cod | P Town beach
Weekly Math Review Q4 3
Oppenheimer Showtimes Near Cinemark Denton
Premier Reward Token Rs3
Learn2Serve Tabc Answers
Eka Vore Portal
2 Corinthians 6 Nlt
Dumb Money, la recensione: Paul Dano e quel film biografico sul caso GameStop
10-Day Weather Forecast for Santa Cruz, CA - The Weather Channel | weather.com
Willam Belli's Husband
50 Shades Of Grey Movie 123Movies
Lawson Uhs
MLB power rankings: Red-hot Chicago Cubs power into September, NL wild-card race
Shadbase Get Out Of Jail
Jcp Meevo Com
Lovindabooty
Saxies Lake Worth
Copper Pint Chaska
Meijer Deli Trays Brochure
Grand Teton Pellet Stove Control Board
Forager How-to Get Archaeology Items - Dino Egg, Anchor, Fossil, Frozen Relic, Frozen Squid, Kapala, Lava Eel, and More!
Navigating change - the workplace of tomorrow - key takeaways
Craigslist Mount Pocono
Tds Wifi Outage
Ludvigsen Mortuary Fremont Nebraska
Culvers Lyons Flavor Of The Day
Legit Ticket Sites - Seatgeek vs Stubhub [Fees, Customer Service, Security]
Wlds Obits
The Banshees Of Inisherin Showtimes Near Reading Cinemas Town Square
Let's co-sleep on it: How I became the mom I swore I'd never be
Union Corners Obgyn
Ross Dress For Less Hiring Near Me
Craigslist en Santa Cruz, California: Tu Guía Definitiva para Comprar, Vender e Intercambiar - First Republic Craigslist
Arcanis Secret Santa
Vci Classified Paducah
Minute Clinic Mooresville Nc
Fahrpläne, Preise und Anbieter von Bookaway
Worlds Hardest Game Tyrone
Latest Posts
Article information

Author: Prof. Nancy Dach

Last Updated:

Views: 5927

Rating: 4.7 / 5 (57 voted)

Reviews: 80% of readers found this page helpful

Author information

Name: Prof. Nancy Dach

Birthday: 1993-08-23

Address: 569 Waelchi Ports, South Blainebury, LA 11589

Phone: +9958996486049

Job: Sales Manager

Hobby: Web surfing, Scuba diving, Mountaineering, Writing, Sailing, Dance, Blacksmithing

Introduction: My name is Prof. Nancy Dach, I am a lively, joyous, courageous, lovely, tender, charming, open person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.